Välkommen 2015!

Nu var 2014 över och vi välkomnar 2015, de känns verkligen så bra! Även om 2014 var ett helt fantastiskt år tror jag att 2015 blir minst lika bra. Jag kommer bland annat fylla 18 och förhoppningsvis få körkort vilket jag längtar till så mycket!! Under 2014 har jag verkligen förändrats som person, jag har blivit mycket mer säkrare i min själv och därför är jag så himla förväntans full på de nya året. 
 

 I alla fall, hade ni en bra nyårsafton? De hade i alla fall jag. Jag spenderade den på bästa sätt tillsammans med människor som får mig att må bäst. Jag och Olivia började kvällen hemma hos henne där vi fixade oss, därefter åkte vi in till ett gäng där vi åt mat och till sist firade vi tolvslaget och resten av kvällen på en fest. Kunde verkligen inte blivit bättre. 

 

 Jag kom hem runt halv 4 och somnade gott vid 4 tiden. De nya året började verkligen bra!

My:

Vilken superfin bild på dig! Gott nytt år! ❤️

Svar: Tack så mycket! Gott nytt år My!! <3
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: