This is me.

Igår satt jag och Josefin framför datorerna och visste inte riktigt vad vi skulle göra, så vi bestämde oss för att skriva ner några punkter om varandra. Här nere ser ni alltså resultatet, punkterna här ner har Josefin skrivit om mig och om ni kollar in hennes blogg finns det punkter om henne som jag skrivit. (Josefins blogg)

- en väldigt glad människa, bara hon får sömn (precis som jag) så är hon oftast den mest sprudlande och positiva plutten som finns.

- pålitlig, man kan säga ALLT till henne utan att hon förvånas, sprider det vidare eller dömmer dig.

- Ambitiös och gör allt för att det ska gå så bra som möjligt i skolan och andra projekt.

- klumpig!!
 
 
- väldigt lång och FIN, jag lovar er att folk vänder sig om när hon är i krokarna
 
- chockladälskare 

- Hon har ett stort hjärta, medkänsla och samvete med andra ord. Ibland lite för mycket för sitt eget bästa.

- denna punkten hänger ihop med den förra men hon är naiv. 

- en stoooor pajas, de som känner henne vet vad jag menar.

- om du funderar på att bjuda 
Isabell på middag ska du göra Tacos eller någonting som man kan ha Jensens- sås till 
Elin:

FINA!

Svar: Åh tack fina du!
Isabell Edvardsson

Anonym:

Bästa sis<3

Svar: puss <3
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: