Senaste gången i Barcelona.

Nu är de inte långt kvar innan jag åker iväg till Barcelona igen för att hälsa på min underbara syster. Imorgon är sista skoldagen och på Fredag åker jag, mamma och pappa mot Barcelona. Det ska verkligen bli hur kul som helst! 
 
När jag kommer hem ska jag och Olivia åka till gymmet och när jag kommer hem ska jag försöka packa lite, hinner nog därför inte vara på gymmet allt för länge. Kan inte längta mer än såhär! 
Bilderna kommer från vår Barcelona resa från sportlovet. 
 
lucydee:

Härliga bilder och va gott godis :D

Svar: Tack så mycket, ja verkligen så mycket! :)
Isabell Edvardsson

maja söderberg:

superfina och härliga bilder :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

isabella:

åh vad roligt med barcelona, ska kanske dit nästa år! (:

Svar: Åh vad roligt, jag tror att du kommer tycka om de riktigt mycket! :)
Isabell Edvardsson

ja:

mums!!! så mkt gottt!!!

Svar: Ja men eller hur! :)
Isabell Edvardsson

Therese Klockare:

Åh vad fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket!
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: