Perfection - Olivia palmero

Such a beauty, kan inte få nog av varken henne eller hennes kläder. 
Hon ser alltid så fin ut, hennes klädstil är så simpel men ändå så fruktansvärt fin. Hade varit så glad om jag hade hennes gaderob. Om de är någon dag då jag verkligen inte har någon inspiration till outfit behöver jag bara kolla igenom några bilder på Olivia palermo och sedan är min inspiration på topp igen. 
 
Ida:

Hon är så vacker och har så snygg stil!

sv: Skulle vara så skönt att ha ordning och reda ju bland ens smink :)

Svar: Ja men eller hur! :)
ja verkligen!!
Isabell Edvardsson

E m e l i e:

Jag gillar verkligen hur hon klär sig! ;)
- men tack så mycket! vad glad jag blir :D

Svar: Ja då är vi två, så snyggt!!
Isabell Edvardsson

Amanda Niclasson:

Åh snygga outfits, bra inspo!

Svar: Håller helt med dig!
Isabell Edvardsson

saga:

Riktigt fin klädstil! :)

Svar: Ja visst har hon! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: