Outfit + ny kappa.

 
 
Jag har äntligen fått hem min kappa från H&M som jag beställde för ungefär 2 månader sedan. Jag är så himla nöjd och kommer antagligen använda den flitigt sista tiden av hösten och hela våren. 
Jag tycker helt klart att de var värt all väntan men såklart hade jag velat ha den tidigare. Jag hade ändå tur då jag egentligen skulle fått den i slutet på november, sån väntetid. 
 
Skönt att den går att matcha till nästan allt och den är helt okej varm. ÄLSKAR DEN! 
puss
 
MADDISENJ.SE:

Snyggt!

Svar: Tack så mycket :)
Isabell Edvardsson

josefin:

riktigt fin var det ju!!

Svar: Ja jag är riktigt nöjd!!
Isabell Edvardsson

MATILDA:

vilka snygga bilder :)

Svar: Åh tack så mycket :)
Isabell Edvardsson

Julia:

Guuud så snygg outfit + snygga bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: