Formula 10.0.6

 
Då jag kommit in i en period där hösthyn verkligen kommit så kände jag att jag var tvungen att köpa några produkter som kanske kan hjälpa till lite i alla fall. De båda kommer ifrån formula 10.0.6 och jag har hört en hel de bra om dessa produkter faktiskt så jag tänkte why not? de kanske är värt ett försök i alla fall. 
 
Förhoppningsvis blir hyn lite finare efter de här så jag slipper känna mig så ofräsch. Ska bli så skönt och komma till finare väder om någon dag också, kan ju faktiskt också hjälp endel. 
 
Madeliene:

SV: du är fin gumman <3

Svar: Åh tack finis!
Isabell Edvardsson

milina.blogg.se:

hoppas dom funkar :)

Svar: Hoppas jag verkligen! :)
Isabell Edvardsson

Hanna Victoria Sahlqvist :

Hoppas produkterna är så bra som du hört om dom! :)

Svar: Ja de hoppas jag med! :)
Isabell Edvardsson

jonna:

hehe jadå :)
Hoppas du har en bra kväll!

Svar: Tack detsamma fast dag nu då hehe :)
Isabell Edvardsson

Johanna:

Älskar dom där!! Super fin blogg!

sv: Tack :)

Svar: Åh vilken tur, jag tycker dom funkar riktigt bra än så länge :) åh tack finis!!
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: