Dagens outfit.

 
 
Klänning, mango// kofta, lindex// skor, scorett// hatt, stradvarius// väska, longchamp. 
 
Hej på er, tänkte titta in här lite och visa er dagens outfit. Dagen bjöd på shopping som de senaste dagarna, de blev dock inte en lika lång dag då både jag och mamma plågar våra fötter. Vi går så extremt mycket! Imorse tyckte jag att de hade varit kul att veta ungefär hur långt vi går på dagarna och mätte därför hur många kilometer vi gick idag. Det blev hela 17,6km, jag räknade också ut hur långt vi hade gått sedan i Lördags till idaag och de var ungefär 94km, haha är de inte helt sjukt? 
 
Idag inveg jag min nya hatt, har länge velat ha en men aldrig trott att jag skulle köpa en. De är verkligen skönt med en hatt när man har dåliga hår dagar, jag har dock inte riktigt vant mig. Jag vet själv inte om jag passar i den men den är i alla fall hur skön som helst. Vad tycker ni?

puss. 
 
 
My:

Jätte fin va du i den ! 😊👍

Svar: Åh tack fina my! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: