Matte plugg.

Hej på er! 
Jag sitter just nu i soffan hemma framför spanska plugg och matte plugg. Imorgon har jag matteprov och de känns inte bra någonstans faktiskt, detta är nog första gången jag känner att det kan gå lite hur som helst. De känns inte som att jag kan allt och de gör mig så himla stressad och orolig. Jag försöker verkligen men de går inte alls bra. Jag ska be pappa om lite hjälp när han kommer hem och se om han kan hjälpa mig lite. 
Jag har även spanska glosor till imorgon, de är kanske inte lika svåra men kräver ändå lite tid. De känns som att jag inte hinner med just nu, usch vad jag behöver lov! 
 
Ikväll ska jag nog till gymmet med Olivia och göra mig av med lite negativ energi haha! Hoppas alla får en fin måndag, puss. 
 
My:

Usch de va den kursen ja läste nyss!
Ändå rätt avancerad matte! Tråkig va den iallfall

Svar: Åh var de? Ja jag tycker den är rätt svår faktiskt, hoppas verkligen jag får godkänt på provet imorgon!! :)
Isabell Edvardsson

My:

De gör du säkert! Lycka till <3

Svar: Tack så mycket! <3
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: