Idag är en sån dag.

Nu är jag hemma i Sverige igen, usch vilket väder de är. Men ärligt talat så är de väl ganska mysigt? 
Jag älskar när man FÅR ligga inne och kolla på film med tända ljus och bara mysa, det blir till och med roligare och plugga när man kan mysa ner sig i sängen och ha tända ljus. 
 
Igår var de Halloween fest som stod på schemat, måste säga att det faktiskt var riktigt kul! Synd bara att Halloween bara är en gång om året.. nu måste vi vänta 365 dagar på nästa gång. Vi var i alla fall ett gäng som åkte iväg på en fest i Dalstorp och vi hade en hel del kul! Hoppas ni alla har haft bra och rolig Halloween. 
 
Om en stund ska jag nog kanske gå ut på en powerwalk och bara njuta de sista av lovet. Jag blir lite rastlös utav att bara vara hemma och måste därför ta mig ut en stund sen.
puss. 
Clara:

Så mysigt nu när det mörknar tidigt och man kan tända ljus och mysa inne!

Svar: Jag håller helt och hållet med dig! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: