Alexander Wang Collection.

Jag tror inte de är många som missat att Alexander Wang kommer ut med en collection för H&M. Jag tycker själv att den är helt okej och jag hade säkert kunnat hitta några guldkorn. Jag gillar speciellt träningstightsen och sportbhn. 
 
Collectionen kommer ut idag faktiskt, missa de inte om de finns något ni skulle vilja ha! 
puss. 
josefin:

chia köpte tightsen, bhn,kjolen och tröjan alla i den mönstret!!! sååå fint:) jag sket i tightsen för dom kostade typ 500:P puss

Svar: Åh vad kul! synd jag missade de :(
Isabell Edvardsson

josefin:

jaaaa om du ville haft tightsen så hade jag kunnat försöka köpa dom till dig bajskorv!!!!!! du skulle sagt eller jag skulle ha frågat med!!! nästa gång måste vi planera mer. puss på dig

Svar: hihi det gör inget, puss!
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: