Onsdag.

Hej på er allihopa! 
Idag har det varit en riktigt bra dag, endast 1 dag kvar till Avicii, en bra dag i skolan med en lyckad redovisning. Känner mig allmänt glad. Våren är ju verkligen påväg nu, så om en stund ska jag ut med min bebisvovve och njuta lite av vädret. efter det ska jag troligtvis träna en stund och ikväll ska jag kolla på mitt favoritprogram just nu top model. gah så kul det måste vara att få delta i det programet! 
 
Vi hörs senare eller imorgon, puss! 
Mimi Aronsson:

Har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en valfri bikini från To Die For!
Tävlingen pågår bara i 3 dagar! Lycka till!

http://mimiaronsson.blogg.se/2014/february/tavling-vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for.html

Svar: Åh, såg kommentaren nu.. annars hade jag helt klart varit med :)
Isabell Edvardsson

jennie:

Tack =) Vart helt kär när jag såg solen gå ner :)

Svar: Så lite så, det kan jag förstå! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: