hej mitt vinterland.

 

 

 Lite halvt kassa bilder på "utsikten" från vårt fönster. 

 

Idag vaknade jag upp till SNÖ! Behöver jag änns säga att jag blev hur glad som helst? Som jag väntat på snön. 

Jag hoppas över hela mitt hjärta att den kommer ligga kvar nu hela vinter så man kan åka pulka (haha), skidor och bara njuta av att de ligger snö på marken. 

 

Om en stund ska jag fixa mig så åker jag, mamma och Josefin in till jönköping där vi ska gå på stan och mellandagsrean en stund. Jag brukar inte vara ett fan av mellandagsreorna då de blir så stökigt och rörigt i affärerna, men varför inte ge den en chans?

Kameran hänger med så vi får se om de kommer upp bilder här sedan, puss. 

My:

Åh va mysigt! Vi har ingen snö!

Svar: Åh vad tråkigt.. den kommer säkert!!
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: