Workout.

Train
När jag tränar vill jag känna mig "fin", ha fina träningskläder är i alla fall ett stort plus och ökar min motivation väldigt mycket. Jag tycker det är fint att bland ex svart och rosa eller grått och rosa, det får mig i alla fall att bli glad. Jag har kollat upp massa träningskläder från hm och tycker att de har en hel del mycket fint! 
 
Jag har börjat tycka om hm mer nu överlag, tycker att de har fått in endel fina kläder nu till hösten. De har liksom allt möjligt vilket jag tycker är jättebra. Så behöver ni nya träningskläder är det ett tips att kolla in hm butik där ni säkert hittar massa fint! 
puss. 
 
ebba:

håller med dig, man vill träna mera då! måste ha ett par nya löparbrallor så ska kolla på hm då :)
kramis

Svar: Ja visst är de så! tycker verkligen du ska kolla in på hm :) KRAM
Isabell Edvardsson

maria:

Åh så mycket fint!!

Svar: Håller helt med dig!!
Isabell Edvardsson

jacquiline:

Bra tips!

Svar: Vilken tur :)
Isabell Edvardsson

KMStyle:

hm har så bra träningskläder :)

Svar: Ja visst har dom, bra och fina :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: