Happy Halloween.

Det här med Halloween. Jag älskar Halloween och tycker att det är en så mysig och rolig högtid. Man kan galna till de lite på alla möjliga vis. Dock tycker jag att det är så himla tråkigt att fira Halloween i Sverige, visst kan de bli kul de med men de finns liksom inte så mycket att göra. Vi svenskar går inte in för de lika mycket som man gör i ex USA. Där pyntar man hela trädgården, klär ut sig och verkligen går in för de. Jag hade mer än gärna haft de så i Sverige också. 
 
De som gör hela Halloween mysigt måste vara att högtiden är på hösten. Hösten generellt är mysig och jag älskar högtider därför blir de lite extra mysigt. Någon gång i mitt liv vill jag fira Halloween i USA eller något annat land där men verkligen går in för de. 
 
Hoppas alla får en bra Halloween, oavsett om ni är på Halloweenfest eller bara har en myskväll hemma med en skräckis kanske?
Happy halloween everybody! 
Kommentera inlägget här: