mys, mys och mera mys.

 Jag haft en sån himla mysig dag, suttit i sängen och bara kollat på massa serier. Man behöver sånna här dagar ibland, jag tycker det är så himla mysigt när det regnar och ha små mysdagar. 
 
Ikväll ska jag vidare till Olivia, hon är hemma själv så jag tänkte ge henne lite sällskap. Vi kommer säkert hitta på något skoj som vi alltd gör! 
Ha en toppen lördagskväll, puss.
Caroline Blomberg:

åh va mysigt!

Svar: Ja det var det verkligen!
Isabell Edvardsson

Princess Lilla Lii:

Ser himla mysigt ut, älskar bilderna du tar! Hoppas du får en fortsatt fin helg, kram!

Svar: Det var det också :) åh tack så jättemycket, blir så himla glad av sånna här kommentarer!
Isabell Edvardsson

linah:

hoppas din kväll blir lyckad:D

Svar: Det blev den absolut! :)
Isabell Edvardsson

hanna:

länkbyte? :)

Madeleine:

åå det där såg ju jättemys ut!

Svar: eller hur, det var verkligen mys!
Isabell Edvardsson

O L I V I A Z S:

Så sjukt fin blogg, allt bra? :)

Svar: åh tack vad jag blir glad! :) allt är bra med mig, dig också?
Isabell Edvardsson

Elsa:

Asså din blogg e ju bara för fin! Själv älskar jag ljusrosa och vitt så din blogg och dina bilder e verkligen i min smak :) Kramis <3

Svar: Men åh så himla glad jag blir! jag älskar också vitt och rosa, så himla fint! kram<3
Isabell Edvardsson

Nelly :

fina bilder! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

Sandra:

Sv: Åh tack finis <3

Älskar ditt rosa tema på bloggen <3

Svar: Åh tack, jag också! jag älskar rosa :) kram!
Isabell Edvardsson

Anonym:

Åh vilka fina mysiga bilder :) Förstår precis vad du menar, man behöver bara göra ingenting ibland.

Svar: tack så mycket! Ja men visst behöver man det, blir en sådan dag idag också :)
Isabell Edvardsson

Linnéa:

Det var jag som kommenterade det här inlägget nyss...hehe. Glömde skriva namn!

Svar: haha ja okej, jag brukar också glömma skriva mitt namn ganska ofta haha!! :)
Isabell Edvardsson

benedit ♥:

åh vad mysiga bilder! :)

sv; tack så mycket :D

Svar: Åh tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

jennifer:

sv: haha det är jag hela tiden:$

Svar: haha! :)
Isabell Edvardsson

Felicia:

Så mysiga bilder :)

Svar: Åh tack så mycket, det var mysigt :)
Isabell Edvardsson

Princess Lilla Lii:

Svar: Tack så otroligt mycket! :)

Svar: Det var så lite så :)
Isabell Edvardsson

Amanda - svarar:

Älskar käka frukost :) Du missar väl inte att du kan vinna en personlig almanacka hos mig? Kram

Svar: Det gör jag också! tror kanske du kommenterade fel inlägg, men det är lungt!! :) jag ska kolla in!! :)
Isabell Edvardsson

Camilla:

Vad mysigt! :-) Fina bilder.

Svar: Ja verkligen! åh tack så mycket!
Isabell Edvardsson

Johanna:

MYS!

Svar: Ja verkligen! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: