Måndags shopping.

 
 
Dagen har i mesta del av shopping. De var verkligen hur kul som helst och jag har fått med mig en hel del, mer än jag hade väntat mig faktiskt! sitter just nu i soffan med mamma efter en powerwalk på 5 km, känns i fötterna då vi har gått, gått och gått idag. Josefin är i spanska skolan och kommer hem ikväll någon gång. Då Josefin var i skolan hela förmiddagen tog vi en Lunch tillsammans när hon slutade och sedan gick vi lite till på stan, så mysigt! Ni får en liten sneak peak på mina ny inhandlade kläder. 
 
Idag åkte även pappa hem tyvärr, han behövde åka hem och jobba. Såklart saknar vi honom här men jag och mamma får träffa han om 4 dagar igen, Josefin får dock vänta lite längre men de klarar hon min fina syster. ♥
 
Hoppas ni haft en fin dag! 
i s a b e l l a w l:

Svar: Tack snälla!

Svar: Så lite så :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: