New in - Makeup.

Hej på er! 
Tänkte visa er lite smink som jag köpt i Barcelona. Jag behövde bland annat en ny foundation som jag köpte, passade även på att köpa på mig lite mer. 
 
Jag köpte en foundation från benefit (Hello Flawless), Jag älskar den. Perfekt för min hy och de blir ett himla fint resultat. Jag köpte även två andra produkter från märket benefit och de var gimmie brow och ooh la lift. Båda produkterna är helt perfekta, verkligen! 
 
Jag var även inne på en butik som hette Primor, de fanns lite blandat med billigt och dyrt smink där. När jag kom in dit såg jag att de sålde real techniques borstar som jag velat ha ett bra tag. Jag köpte därför med mig en  expert face brush. Jag har redan börjat använda den och älskar den väldigt mycket! På samma butik köpte jag en blush, den kommer i från ett märke som heter revolution. Sist men inte minst köpte jag ett läppbalsam från the body shop, de kan aldrig gå fel.
puss. 
 
Kommentera inlägget här: