Pepparkaksbak.

Idag har jag verkligen haft en jättemysig dag. Dock en värre natt. Kunde inte sova under nästan hela natten då jag hade migrän, ett hemskt anfall verkligen. När jag vaknade på morgonen var jag trött men ville inte ställa in några planer. 
 
Emmelie och hennes kompis Lina kom hem till mig, vi bakada och dekorerade pepparkakor samtidigt som vi lyssnade på mysig julmusik. Vi passade även på att göra lite knäck. Så himla mysigt nu när man äntligen kan börja med allt julbak. Framåt kvällen gick vi ner till samhället för köpa med oss pizza som vi åt samtidigt som vi kollade på julkalendern. Kan inte säga annat än att det här var en väldigt mysig dag. 
puss. 
 
 
ebba:

jobbigt med migrän :( men mysigt att baka pepparkakor :)
kramis

Svar: Nej verkligen inte.. Ja absolut, älskar och baka pepparkakor :) kramis!
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: