Sneakpeak.

 
 Hade sån tur att jag fick åka hem tidigt idag då det var frivilligt att gå på klassrådet. Jag har i princip pluggat matte sedan jag kom hem, hur svårt kan de vara? Känns inte som att jag kan någonting, förhoppningsvis är det bara en känsla. Om en stund hade jag tänkt att kanske gå ut och gå, har lite ont i huvudet och då kan de ju vara bra med lite friskluft. Sedan får vi se om jag kör något styrke pass eller så. 
 
På bilderna ser ni en liten "sneakpeak" på vad jag hade på mig idag. Min svarta klänning från bikbok, stickad tröja (ny) från lindex, mina höga johnny bulls, sjal och min skinnjacka. Passade perfekt på den här måndagen. 
Puss. 
 
 
Moa:

Hej!
Jag är helt ny här på blogg.se och skulle verkligen bli hur glad som helst om du vill kika in hos mig! Kommer att skriva om musik, mode, träning&hälsa, foto och allt mellan himmel och jord. Tack! Kram!

Svar: Jag ska kolla in din blogg, kram :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: