I want to wear this today.

yes please...
 
 
Hade inte alls tackat nej till att bära dessa kläder och outfitten idag. Tycker det passar perfekt till den här årstiden. Har sådan brist på kläder nu och är i stort behov av shopping. Har varit sugen på shopping hur länge som helst nu, så ska verkligen försöka få tid till de snart. 
 
Angelina Persson:

Men så snyggt!

Svar: Visst är det! :)
Isabell Edvardsson

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Håller med dig helt!
Isabell Edvardsson

Sara:

Vad snyggt :)

Svar: Visst är det! :)
Isabell Edvardsson

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag hade också behövt fylla på garderoben!

Svar: Ja det behövs, speciellt när det är ny årstid! :)
Isabell Edvardsson

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Måste också shoppa lite kläder! Börjar bli dags, haha =)

Svar: Ja det börjar bli dags nu haha! :)
Isabell Edvardsson

caroline ♡:

Snyggt! Och fin blogg :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :)
Isabell Edvardsson

MATILDA:

så snyggt!

Svar: Där håller jag med dig :)
Isabell Edvardsson

elin stridh:

älska kappan, haha ångest, ska klicka hem ett par johnny bulls, svider i plånkan lite men måste ha :D

Svar: Ja den är fin, jag har faktiskt beställt hem den :) Det förstår jag men det kommer vara så värt det, jag lovar!
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: