Sista dagen i Barcelona

 
 
 
 
 
Som rubriken lyder är de sista dagen för mig och mamma här i Barcelona. Imorgon bitti åker vi hem mot Sverige igen. Blandade känslor för de faktikst. Vi kommer hem runt 7 på kvällen och då dröjer de inte länge fören jag träffar Olivia, vi ska nämligen på Halloweenfest! Ser fram emot det väldigt mycket faktiskt. De blir lite tajt med tid men vad gör de? De är ju trots allt bara Halloween en gång om året. 
 
Idag har vi strosat runt lite på stan, Josefin shoppade loss lite men jag och mamma var bara med för att ta de lungt. Vi lunchade på hard rock café och om en stund ska vi kanske ut och äta på någon resturang. Vi får se hur de blir. Idag har jag glidit runt i min nya kjol från Shana, matchade den med en svart t-shirt, kofta hängandes över axlarna, hatt från stradvarius och min nya fina väska! 
 
För övrigt har jag haft en fin vecka här i Barcelona och jag tycker om staden jättemycket! Det dröjer inte överdrivet länge tills jag är tillbaka och då ska jag ha de lika bra som nu om inte ännu bättre! 
puss. 
 
Kommentera inlägget här: