Black friday.

 
Fredag idag wihooo vilken bra dag det har varit. Inte en vanlig fredag utan black friday, jag tycker de är så kul att de börjar komma till Sverige nu och måste säga att de märktes av en del på A6 faktiskt, erbjudanden hit och dit. Jag och tjejerna i klassen passade på och shoppa loss inne på coop haha, marabou chokladerna kostade bara 9kr för 200g, är det inte så värt? Jag tror vi köpte nästan 22 chokladkakor sammanlagt, lite sjukt men man måste ju passa på! 
 
Efter skolan gick vi en liten liten stund på A6 och jag fick med mig ett ljus hem från bikbok. Det luktar sååå gott och kostade endast 40kr. Ni ser det i mitten på bilderna, rosa och fint! 
 
Ikväll ska jag bara ta det lungt och mys runt här hemma, händer inte speciellt mycket. 
Hoppas ni får en bra fredag, puss. 
josefin:

önskade du va här hos mig<3

Svar: jag med <3
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: