Taco night.

Idag är det taco night hemma hos mig. Alltid lika mysigt när familjen är samlad för att äta tacos haha. Det måste ju vara en målrätt man aldrig tröttnar på, inte jag i alla fall. Den ligger långt upp på min lista hos favoriträtterna. 
 
Idag har det varit en lugn dag och jag har inte gjort något speciellt alls. Mest legat hemma och kollat runt på youtube och mitt älskade gossip girl. In för kvällen finns det inte heller några planer, utan bara ta det lugnt och njuta av ledigheten lite. 
Hoppas ni alla läsare får en fin lördag. 
puss.
Karolin:

Svar: visst är dom fina! De kostade runt 1000:- på nordstroms rack om jag minns rätt, dvs nordstroms outlet-avdelning där de säljer skor från föregående säsonger :-)

Svar: Okej tack så jättemycket, de var verkligen fina :)
Isabell Edvardsson

Katta:

Vad gott :)

Svar: Verkligen! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: