New in - bikini.

Jag har äntligen hittat min dröm bikini. Jag har länge velat ha vit virkad bikini men aldrig riktigt hittat den perfekta. 
Jag vet att jag förra året visste att JC hade en väldigt fin men tyvärr fanns den bara i stora storlekar och idag när jag gick in bara för att kolla så fanns den i min storlek, jag blev hur glad som helst. Den kommer vara så himla fin i sommar då jag ska åka till Mallorca. Börjar längta mer och mer till sommarlovet nu när man börjar köpa fina sommarkläder. 
 
Bikini kommer i alla fall från JC och kostar 179kr per del.
 
Sara:

Åh så fin :)

Svar: Tack, visst är den! :)
Isabell Edvardsson

Emma:

Åh, vad fin! Var på stan och letade efter en bikini igår men hittade ingen. Jag ska också utomlands i sommar, till Kroatien.
Den var i alla fall superfin!
Kram

Svar: Ja visst är den! jag har ofta väldigt svårt att hitta bikinis jag gillar men nu äntligen! Åh hoppas du får det kul i Kroatien! kram :)
Isabell Edvardsson

Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Svar: Jag ska kolla in din blogg :)
Isabell Edvardsson

carina:

Så söt bikini! :)

Svar: Ja visst är den! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: