För idag är jag lycklig.

Är det inte konstigt att man ena dagen kan vara så nedstämd och andra dagen vara så lycklig? Idag har det varit en bra dag, jag har varit så himla glad. 
Det började i alla fall med att jag åkte till skolan som vanligt. Hade ett samhällsprov idag som faktiskt kändes ganska bra. Vi fick sluta 1 timme tidigare också då vi fick gå när vi hade skickat in alla inlämningar på Engelskan. Där efter åkte jag in till stan för att möta upp Olivia, vi gick till espresso house tog en fika och sedan tog vi bussen hem. Det var himla mysigt. 
När jag kom hem bäddade jag om min säng med mitt nya fina lakan, påslakan och örngott. Love it, ni ser det lite på första bilden. 
 
Nu ska jag bara ta det lungt, vi hörs. 
puss. 
 
 
 

 
 
Isabelle - fotograf:

sv: tack så mkt :D

Svar: Så lite så:)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: