Favoriter

Det är endast 33 dagar kvar till Mallorca. Förhoppningsvis går tiden fort nu, jag vill ju ha sol och inte regn.. 
 
Kollade igenom garderoben och tog fram mina favorit bikinis, den virkade köpte jag iår på jc och den rosa/svarta köpte jag förra året på victoria's secret i Hawaii. Längtar så tills jag får användning för dom! 
Puss
emmy foto&skönhet:

sv: tack så mycket! :)

Svar: :)
Isabell Edvardsson

♫♪ sandra:

nice!

Svar: Tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

Henrietta Nylund ♥:

Gillar verkligen den vita! :)

Svar: Jag med! Så fin när man blir brun :)
Isabell Edvardsson

Sanna Widman:

Hejsan! :)
Nu har jag dragit två vinnare i Veckans blogg. Kika in och anmäl dig gärna igen.

http://sannawidman.se/2014/june/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment

Hoppas du får en bra start på veckan :)

Svar: Ska kolla in bloggen :)
Isabell Edvardsson

MATILDA:

åh fint :D

Svar: Tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

isa - live your dreams:

åh vad underbar färg på den där rosa (lila?) :) längtar efter att få ha bikini!

Svar: Ja visst är den fin! Passa perfekt när man är brun! :)
Isabell Edvardsson

elin:

gillar den rosa!! :)

Svar: Jag med, jättefin är den :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: