cookie dough pops.

Hade en jättemysig och rolig kväll med Olivia igår. Vi provade på att baka cookie dough pops. Det är kakdeg doppat i choklad, behöver jag säga mer? Dom var så himla goda dock väldigt mättande. Något jag tycker ni borde prova helt klart! 
 
Idag ska jag åka in till Värnamo med mamma och pappa. Vi ska kolla runt lite och jag måste fixa en sak. Mer än så säker jag inte än, vill visa er i eftermiddag. Hoppas ni hade en bra fredag igår, puss.
Katta:

Hej! Just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg. Kicka in och anmäl dig :) Länk till inlägget: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/june/dagens-blogg.html#comment.
Kram.

Svar: Ska kolla in :)
Isabell Edvardsson

MATILDA:

så gott :D

Svar: Ja det var det verkligen! :)
Isabell Edvardsson

natalie:

åh, ser jättegott ut!

Svar: Det var verkligen jättegott! :)
Isabell Edvardsson

linnea:

Var gärna med och tävla om veckans blogg http://linneajosefin.forme.se/2014/juni/veckans-blogg-I.html#comments Kram! :*

Svar: Ska kolla in din blogg :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: