Packning på gång.

Det är så himla skönt nu när jag kommit igång med att packa. Fått ner nästan alla kläder men det är ändå en del kvar. Ska försöka fixa klart allt imorgon. Vi åker hemmifrån vid halv 4 på morgonen så jag hinner inte packa ner speciellt mycket på lördagen. Tycker det är så himla svårt att betsämma vad man ska ha med sig och vad man ska lämna hemma. Förhoppningsvis räcker allt jag har med mig än så länge. 
 
Senare ska jag försöka städa mitt rum så det är rent och fint. Ikväll ska jag nog även träffa Olivia, äntligen! Vi har inte setts på ca 2 veckor nu då ingen av oss varit hemma. Det ska bli väldigt kul. 
Ni får ha en bra Torsdag eftermiddag/kväll. 
puss.
fashion:

Lycka till med packningen :D

Svar: Tack så mycket :D
Isabell Edvardsson

fashion:

Hoppas du har en bra börja på månaden :)

Svar: Tack detsamma fina du! :)
Isabell Edvardsson

Lisa:

Hej du! :)
Har du några tatueringar? Skicka gärna bilder + beskrivning och kanske en länk till din blogg så gör jag ett inlägg! Puss. /Tattoo Inspo
(Skicka till [email protected] eller länka till ett inlägg på din egen blogg.)

Svar: Jag har tyvärr inga tatueringar :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: