Outfit of the day.

 
//Hat - stradvarius// Klänning - Bershka// Jacka - gina tricot// sjal - Ester Elinora// Stövlar - Johnny bulls//
 
Såhär har jag alltså sett ut idag, tyckte de passade bra till juldagen och mat hos farmor. Vi har precis kommit hem därifrån, kan inte riktigt förtså hur mycket mat man äter under julen. Men man får ju helt enkelt passa på då den bara kommer en gång om året och nu får vi vänta 364 dagar tills nästa gång. 
 
Ikväll ska jag bara ta de lungt och mysa. Kanske kolla på vampire diaries och fota lite julklappar. 
puss. 
Robex Lundgren:

snyggt

Svar: Tack!
Isabell Edvardsson

Ida:

Så snygg!

Svar: Åh tack vad glad jag blir!! :)
Isabell Edvardsson

marina:

Vilken söt sjal. :) Jag fattar inte heller hur mycket man äter egentligen, fast detta året har jag tagit det lite lugnt med ätandet. :P

Svar: Åh tack så mycket! Det är ganska galet egentligen, jag får knappt stopp haha!! Vad duktigt av dig :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: