Beroende framkallande.

För några dagar sedan började jag kolla på en ny serie eller ja jag blev övertalad haha! 
Jag har faktiskt funderat länge på och börja kolla på the vampire diaries men det har aldrig riktigt blivit av. Nu har jag äntligen tagit tag i de och jag ångrar mig absolut inte. Jag har däremot blivit nästintill beroende. Love it. 
 
De är ganska svårt och sammanfatta serien men imbd skriver såhär : 
" En tonårstjej som slits mellan två vampyr bröder" 
 
Kan inte riktigt säga att den samanfattningen är speciellt utförlig men jag kan tyvärr inte sammanfatta själv för jag säger alltid för mycket. Men ni kan ju kolla runt på internet lite själva så får ni se. Jag rekommenderar den här serien högt! 
josefin:

VAAAAAhar du inte sett det innan??? omgggggg hahahah

Svar: Hehe nej :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: