2 bilder ifrån början av mitt lov.

 
Gud vilken bra start jag har fått på de här lovet. Igår var de Tomtefest och jag firade den tillsammans med Olivia, Ebba och Emmelie. Vi hade hur kul som helst!! Ebba och Emmelie sov hos mig då de skulle bli lite långt för dom att ta bussen hem på natten men det var inget mindre än mysigt! Vi vaknade upp vid 6 för att fixa oss och sedan åka in till skolans julavslutning. Vi fick jullov runt 11 idag och de känns så skönt! Vi åkte senare in till stan och fika på condeco innan jag tog bussen hem vid 14.05. 
 
När jag hem plockade mamma och pappa upp mig så åkte vi in till Landvetter för att hämta upp Josefin som kom hem från Barcelona idag. Hon stannar över Jul vilket jag tycker ska bli så himla kul!!!!! 
 
Bilderna är tagna under dessa två dagar, tyvärr blev de lite halv kassa bilder men ni ser ju i alla fall hur kul jag haft!
Kommentera inlägget här: