Black and white.

Har försökt plugga en stund idag, det gick som det gick.. får ta hjälp av pappa imorgon istället. Lite senare ska jag till en släkting på "kalas" och när jag kommer hem där ifrån ska jag träffa girlsen. Kommer bli en super bra lördagskväll. 
 Fick med min fina mamma på en bild idag, ibland lyckas man! 
puss.
Johanna - A dream as model ♥:

fin du är!

sv: Tack :D

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Isabell Edvardsson

jacqueline.:

sv; Åh tack så mycket!♥
- Allt bra med dig?

Svar: Det var så lite så, yes allt är bra med mig :)
Isabell Edvardsson

sannasvedin.se:

Åh vad fin du är!
Hur gammal är du?:)

Svar: Men åh tack så mycket, vad glad jag blir! :) Jag är 15 år men fyller 16 i December!
Isabell Edvardsson

emelie andersson:

sv: ja visst är han :) han har förändrat mitt liv så mycket. han är helt klart bäst och såååå underbar!

allt bra annars? :)

Svar: Allt är bra med mig :)
Isabell Edvardsson

Linnéa:

Fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

Emma - my blog, my life:

vilka fina bilder:D

sv: tack så mycket!:)

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :)
Isabell Edvardsson

josefin:

åh så fina<3

Svar: hihih tack! <3
Isabell Edvardsson

Cecilia Malmgren:

Söt du är!!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: