Bekännelser.

- Jag blir sällan nöjd med tex mitt rum, betyg m.m 
- Jag har badat med delfiner, det var helt underbart! 
- Jag är otroligt blyg mot folk jag inte känner. 
- Jag har rest mycket under mina 16 år ( Los angeles, San Fransico, Kanada 2 gånger, Dubai, Malta, Barcelona, Madrid, Kanarieöarna, Mallorca ett antal gånger, Danmark, London, Cypern, Rhodos, Grekland och Hawaii)
      
♥ Bilder från Hawaii där jag var i sommras. 
 
- Jag är näst längst i familjen ( jag är alltså längre än mamma och min storasyster.)
- Jag går på plusgymnasiet i Jönköping, Känns fruktansvärt bra.
- Jag är ödmjuk. 
 - Mamma, Pappa och Josefin kallar mig pajas, varför vet jag inte hehe. 
- Jag är väldigt klumpig. 
 
 
saandrafoto :

hej allt bra idag? :)

Svar: Det är bra :)
Isabell Edvardsson

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Kul inlägg att läsa:)

Svar: Åh vad bra! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: