Should I ?

Kikade runt lite på members och hittade den vinröda tröjan, fastnade för den men kan ändå inte bestämma om jag vill ha den eller inte. Dock kostar den bara 99kr vilket knappt är någonting alls. Sedan linnet är jag nästan säker på då jag behöver ett liten festligare överdel. Så himla fint med paljetter tycker jag med! 
Behöver er hjälp, borde jag beställa? någon som har plaggen själv? 
idaa:

linnét !! så sjukt snyggt!

Svar: Jaaaa eller hur, dööör!
Isabell Edvardsson

AMANDA:

fina grejer!

sv: så himla gott!! ååh tack! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

Josäfin Andersson :

båda var jätte snygga men linnet vad AWSOME :D

Svar: Ja, skulle tro att jag köper det!
Isabell Edvardsson

Josefine Anerland:

Dem var ju jättefina båda två! Gillar den röda mest dock!

Svar: Ja eller hur! men måste ha något mer festligare också :)
Isabell Edvardsson

Louise:

Hejsanhejsan! Just nu så kan du vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig - kika gärna in & var med? :)

... och glöm inte att du får mycket större chans att vinna om du följer via bloglovin!

Svar: Hej! jag ska kicka in och förhoppningsvis delta i tävlingen :)
Isabell Edvardsson

sanna hyvärinen:

ALLA bloggare kika hit! Nu kommer inlägget vi alla har väntat på! :) Gör ett kollage med produkter ifrån Persunmalloch få $5 till $10 att shoppa för hos Persunmall.com! Du kan högst göra 5 inlägg, alltså så tjänar du $25 till $50 att shoppa för. Länka bara sedan inlägget till mig så mailar dem dig med presentkortet!
Läs mer på bloggen, detta gäller bara till den 15 december. I min advents kalender kommer ni även ha chansen att vinna pengar ifrån dem!
/ WWW.FASHIONJOINT.SE

Svar: Jag ska kolla in på din blogg! :)
Isabell Edvardsson

Melody:

Svårt val! Den svarta är snyggast tror jag.

Svar: Ja eller hur, det är nog den det blir! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: