Hawaii.

Ibland saknar jag Hawaii lite extra mycket. Idag är en sån dag! Life's much better in Hawaii, kan ju inte säga annat än att dom där orden är totalt sanna. Tiden gick alldeles för snabbt och därför behöver jag åka dit igen. Puss.
dite:

åh vilka fina bilder!
hoppas du har en toppendag!:D

Svar: åh tack så mycket! :)tack detsamma!
Isabell Edvardsson

felicia "efji" Johansson:

sv: tack men lite mer ska det allt bli :D

Svar: Du kommer klara det super bra! :)
Isabell Edvardsson

Wilma:

Men vilken härlig blogg! Läsvärd!
kollq gärna in min blogg

Svar: Tack så mycket! :) det ska jag!
Isabell Edvardsson

Karin Lygnersjö:

Sv: Ja visst är han, riktigt charmig :)
Allt bra med dig idag?
Kram

Svar: Yes, allt är bra med mig :) själv? kram
Isabell Edvardsson

jasmine:

sv:
tackar!

Svar: Så lite så! :)
Isabell Edvardsson

hannah:

svar: tack så jätte mycket, fina du! xx

Svar: Det var så lite finis! :)
Isabell Edvardsson

angelica:

åhh såå härliga bilder! vill så gärna åka till hawaii och uppelva känslan att vara just där!

sv, taack fina du!! <3

Svar: Tack sötis! det förstår jag, så himla värt det! det var precis som ett paradis :)

kram!
Isabell Edvardsson

frida:

tack så mycket fina du. mysig blogg du har! kram

Svar: Det var så lite! :) tack så himla mycket, blir så glad!
kram
Isabell Edvardsson

Sarah:

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Isabell Edvardsson

Klara-Fina Hansson :

åh vill också till Hawaii! :(

Svar: Det förstår jag, det var verkligen ett paradis! :)
Isabell Edvardsson

felicia-:

Hawaii är ett resemål jag vill till, så fint och vackert verkar det där.
sv: tusen tack vad glad jag blir av såna kommentarer, ja och det är inte så svårt att lära sig det när man väl har fått in tekniken och knepet.

Ställ gärna en fråga/flera frågor i frågestunden

Svar: Det är verkligen vackert där!!
Var så lite så, blir glad av att höra det :)
Isabell Edvardsson

vanja:

så fin klänning, shiet vad najs med hawaii :)

Svar: Tack! jag är helt in love med klänningen! :) ja det var det verkligen!!
Isabell Edvardsson

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

- Åh. tack fina du :D

Svar: Det var så lite finis! :)
Isabell Edvardsson

julia:

så fina bilder! :)

sv: tack :)

Svar: Tack så mycket :)
Isabell Edvardsson

Felicia:

Åh vad härligt att åka till
Hawaii, Fina bilder :)

Svar: Ja, jag älskade det där nere!! tack så mycket :)
Isabell Edvardsson

Inga-Linn:

Sv; Tack, och var fina bilder!:D

Svar: Tack så mycket :)
Isabell Edvardsson

vanja:

sv: ja super mysigt :)

Svar: Det kan jag förstå :)
Isabell Edvardsson

Jennifer:

Tack så mycket! vilken fin bild på svanen i headern! :)

Svar: Ja eller hur, det är dock INTE min bild :)
Isabell Edvardsson

Selina:

Så fina bilder!

Svar: Tack vad glad jag blir finis!:)
Isabell Edvardsson

Linnéa:

Ja, visst är dom snygga <3

Fina bilder :)

Svar: Verkligen! Tack så mycket, kram :)
Isabell Edvardsson

Emelie:

Åh vilka fina bilder, hur länge sen var det du var där? :)

Svar: Tack så mycket! Jag kom hem för 1 vecka sedan, så det var inte så längesedan :)
Isabell Edvardsson

Mamma till William och Wilma:

God kväll.
Så skoj att du gillar min blogg..du har med en fin med fina bilder..vackra bilder på dig..kram

Svar: Tack så mycket! kram!
Isabell Edvardsson

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Åh så underbart. Dit skulle jag också vilja åka.

Svar: Ja! det var så himla fint överallt!
Isabell Edvardsson

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆:

Härliga foton ♥ Hawaii måste ha varit helt jäkla underbart, förstår att du vill tillbaka :o skulle inte ha något emot att åka dit åh.

Sv: ELLER HUR! Så galet blågröna! Tack kära du! ♥

Svar: Tack finis! Det var det verkligen, det är ett sånt ställe man måste åka till någon gång i livet, det var så himla fint överallt :)
Isabell Edvardsson

Fanny Jaensson:

Åh vad fin du är, älskar din klänning! :D

Svar: Åh tack vad glad jag blir :) Då är vi 2 :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: