Godmorgon!

Godmorgon sunshines! Jag har precis vaknat, satt mig i soffan och nu ska jag kolla på ett efterlängtat avsnitt av Pretty little liars. Jag älskar onsdags morgonar då jag kan kolla på pll så fort jag vaknar. Absolut min favorit serie!
puss.
Anonym:

Välkommen in på vår fashionabla och stilrena blogg Sixteen.se! Vi är nästan säkra på att du kommer tycka om den! Kram!

Svar: Jag ska kolla in :)
Isabell Edvardsson

julia:

åh älskar PLL! :)

Svar: Jag med! så himla bra är det :)
Isabell Edvardsson

Jonna:

ja, den är så jäkla bra! dock börjar jag undra hur 17 dom ska lyckas få ihop ett seriöst slut, vem kan A vara liksom? det blir bara lurigare och lurigare!

Svar: Ja eller hur! men precis, jag kan knappt sitta och försöka lista ut längre.. det är helt omöjligt haha!
kram
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: