Lyxig breakfast.

Tyckte jag förtjänade en lyxfrukost efter att ha varit ute och sprungit. Gud så gott det var, mätt blev jag också! 
puss.
 
marina:

sv. Tack så mycket. :)

Svar: Det var så lite så :)
Isabell Edvardsson

Linnea :

Svar: Tack så jätte mycket!
Haft en bra start på helgen då? :)
Kram

Svar: Jag har haft en toppenstart! :)
Isabell Edvardsson

MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: Allt är toppen, med dig då? :)
Isabell Edvardsson

Mikaela:

Åh så gott! Vad är allt för nåt?

Svar: Åh tack! det är en voffla med choklad kräm, hallon och mabel sirap och det andra är en helt vanlig hönekaka med samma chokladkräm :) funkar säkert lika bra med nutella :)
Isabell Edvardsson

♫♪ sandra:

gott!

Svar: Ja det var det verkligen!
Isabell Edvardsson

Malin Aurora:

Åh<3

Svar: Ja! det var så himla gott :)
Isabell Edvardsson

Sandra:

Fett fin blogg du har gmn <3 :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :) kram
Isabell Edvardsson

Sofia - Lever drömmen i LA:

åh vad gott!

Svar: Ja det var det verkligen! :)
Isabell Edvardsson

Silvia:

Gud så gott det ser ut. Checka gärna in på min blogg det vore så snällt, kramis :D

Svar: Det var det också!! det ska jag :) kramkram
Isabell Edvardsson

fridawiman:

men ÅH vad gott!

Svar: Det var det verkligen!!
Isabell Edvardsson

Sarah :

Ååh va gott!
Sv: Tack så mycket, blir så glad!

Svar: Ja det var det verkligen! :)
Isabell Edvardsson

Kommentera inlägget här: